dissabte, 28 de desembre del 2013

Per Nadal, canalons, torrons... i sortides a dojo !!!


Quina activitat aquestes festes... tiberis un darrera l’ altre... canalons, torrons, cava a dojo... i sortides amb bici !!!

Per part meva, combinant la bici amb córrer... si es que s’ ha de cremar calories !!!

No m’ enrotllaré explicant els recorreguts, només penjo els tracks, ja que al fer tantes sortides seguides i, con que son dates per gaudir de la família, han estat curtes i algunes de molt semblants.

Amb el David Jimmy, a Can Carcassés
La primera, dissabte 21 amb el Toni, company de feina de Canet, fent una bona corriolada pels voltants de la Creu de Canet, pocs kilòmetres però força durs... vaig acabar trinxat !!!


Després de la corriolada, diumenge 22 en solitari vaig a fer un tomb fins el Corredor i tornar per la font de la Figuerassa passant pel corriol de la Serra de les Mules que vam descobrir amb el Gabriel fa poques setmanes. Aquesta més rodadora, però molt distreta.


Dimars 24 sortida amb en David Jimmy, anem a Vallgorguina baixant per Can Carcasses i tornar un altre cop pel corriol de la Serra de les Mules. Sortida molt variada, amb camins força tècnics, corriols i pista... una mica de tot.


Dijous 26 sortim un bon grup, en David, Ramón, David Jimmy, Xavi Asensio i jo cap el mirador del Grèbol i el Corredor, i a mig camí s’ ens uneix l’ Àngel, company en nocturnes i sopars de Muntbikes. Anem limitats de temps ja que avui, Sant Esteve, tinc un bon grapat de gent a casa a dinar i no em puc entretenir i, con que tret d’ en David J. que ja el coneix del dia 24... dons tornada un altre cop pel corriol de la Serra de les Mules i font de la Figuerassa !!!


Bé, ja veieu que el protagonista d’ aquest Nadal es el corriol de la Serra de les Mules, un gran descobriment després de repassar el recorregut de la passada Bikegorguina, i una bona alternativa per anar cap a la Casanova d’ en Pibernat quan estem per la zona. Hi he anat molt aquest dies, però val la pena.

Mirador del Grèbol
Encara queden dies i ben segur que hi hauran més sortides... però a mi ja se m’ han acabat aquestes festes... una contractura a l’ esquena mal curada han fet que m’ hagi quedat clavat... en tinc per un parell de setmanes sense sortir !!!

Només em queda desitjar a tothom que acabeu de passar unes bones festes i un bon any 2014, que el poguem gaudir en bici tant o més que el 2013.

BON ANY A TOTHOM !!!

Xavi
BTTAMUNT


2 comentaris:

  1. Xavi no has parat en tots els dies !!!. Despres de molts anys aprofitant-me de les vostres rutes fare una petita aportacio k vaig descobrir diumenge. A tant sols 5 minuts del restaurant del corredor hi ha un precios mirador molt semblant al rocatell, les vistes son increibles. El corriole per falta de temps no el vam seguir i vam tornar al restaurant, pero tenia molt bona pinta. Et poso l'enllaç del wikiloc per tal que sapigues on queda, es on em donat la volta. http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5861049.
    Jesus

    ResponElimina
    Respostes
    1. .... mmmmmmmmmmmmmmmmmm !!!! que interessant !!! ja me l' he baixat... quan se m' arrecli l' esquena aniré a investigar-ho.

      Salut, pedals i bon any !!!

      Elimina