dijous, 22 de maig del 2014

Corriols, corriols i més corriols !!!

Alzina de Can Ferrerons
Quan fa unes setmanes els companys van anar a la Torre del Moro per fer el popular “Ratonero” ( Dragon Khan per la gent de la zona ) i jo em vaig quedar amb les ganes, aquella mateixa tarda no m’ hi vaig poder estar i vaig sortir amb l’ intenció d’ anar-hi pel meu compte, però finalment, per falta de temps ja que em queda una mica lluny, vaig acabar improvisant una corriolada  des de Can Ferrerons fins Dosrius aprofitant els tracks de la Transcorredor del 2013... i com vaig gaudir-ne !!! ... corriols un darrera l’ altre, tècnics però nets i amb la traçada ben marcada, variats,... una meravella !!!

Can Bosc
Entusiasmat per la troballa proposo tornar-hi amb la penya, i a més, el passat diumenge hi va haver la Transcorredor del 2014 amb la coincidència de parts del recorregut amb el que vaig fer aquell dia, pel que els corriols estan força nets i hi hem afegit algun tram d’ aquest any.

la "mare de totes les alzines"!!!
La primavera està força avançada i, per poder allargar les sortides i no tindre que anar amb presses, fem un canvi d’ horari sortint mitja hora abans, a les 7:30, aquesta setmana en Gabriel, Ramón, David J., Àngel i jo. El protagonisme del dia son els corriols, pel que anem cap a l’ alzina de Can Ferrerons per la via més ràpida, pujant a Lourdes, Creu de Rupit, Suros d’ en Burget, Misteris, Ca l’ Arenes i Can Bosc, quasi tot per pista, camins gens complicats i algun corriolet.

Can Carreres, a tocar amb Can Massuet-el Far
Després d’ una curta aturada per fer un parell de fotos amb la “mare de totes les alzines”, anem a buscar el primer dels corriols, i a partir d’ aquí que puc explicar... corriol per aquí, corriol per allà, ara un caminet per recuperar, un altre corriol, una rampeta, més corriols... així durant kilòmetres i kilòmetres fins arribar a Dosrius, on hem pres el camí per anar a Canyamars, Pou de Glaç, Creu de Rupit i descens a Arenys de Munt per Lourdes i riera Sobirans.

de tornada, entre Dosrius i Canyamars
Hem acabat fent uns 46-47 km amb 1200 de desnivell ( deu ni do quin fart de pujar també !!! ) espectaculars, amb tot el protagonisme pels corriols i, encara que hi ha de força tècnics, en general no es un recorregut complicat. Hem gaudit molt, molt, molt !!!

Ah!! menció especial al Ramón, que ha estat l’ únic capaç de passar l’ últim corriol abans d’ arribar a Dosrius, un tram totalment vertical, sec, ple de pedres i rels només apte per irresponsables... amb un parell de coll.... !!!

Track publicat al Wikiloc i Cicloide:


Sortida del 18 de maig del 2014
BTTAMUNT


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada