dimecres, 6 de març del 2013

Vallgorguina i el Corredor

Cap de setmana atípic, a Arenys de Munt diumenge hi ha hagut la pedalada dels Ports del Maresme que organitza Muntbikes i en Gabriel i jo hi hem anat a donar un cop de mà a l’ organització, pel que no hem fet sortida diumengera, al menys en grup, encara que per lliure activitat al grup hi ha hagut.


En el meu cas, malalt de bici com el que més, no podia estar un cap de setmana sense sortir i ho vaig fer dissabte per la tarda, improvisant un recorregut sobre la marxa, combinant pistes i camins gens complicats amb alguns corriols coneguts... quan vaig sol no m’ agrada complicar-me no sigui que tingui un accident, m’ obri el cap i se m’ acabi cruspint una manada de senglars !!!

He pujat a Can Sala de Dalt i, camí de la Creu de Canet, m’ he desviat per baixar a la carretera de Sant Iscle pel corriol dels Senglars, Sot d’ Oradella amunt fins el GR-83 al pla de Carcassés i Coll Senís, on he pres el camí de baixada cap a Vallgorguina, pel Xeremell.

Aquí decideixo pujar al Corredor passant per Can Clarenç i enllaçant amb la pista principal a l’ alçada de Can Pradell. La pujada, encara que no es excessivament dura, s’ em fa pesada ja que no hi ha descans en els més de 4 km d’ ascens i el terreny està pesat de les últimes pluges.

Abans d’ arribar al Corredor prenc la pista que baixa a la Creu de Rupit, però em desvio passat els Suros d’ en Burget i fer el corriol que baixa fins Can Jaume Alzina. A partir d’ aquí, l’ habitual quan baixem per aquí : Font de l’ Aigua Roja, Torrent de Milans, Lourdes i riera Sobirans per baixar a Arenys de Munt.

He acabat fent 30 km força distrets, amb desnivell de més de 950 metres... no ha estat gens malament per ser una sortida per matar el cuc, no ???

Avui de fotos no n’ he fet, però si que hi ha track al Wikiloc i Cicloide:


Sortida del 2 de març del 2013
BTTAMUNT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada