diumenge, 21 d’octubre del 2012

Aquests maleïts tòtems !!!

Això no es seriós !!!
Dons si... maleïts tòtems !!!... després de l’ intent frustrat per part dels nostres companys Jabalí Bikers fa un parell de setmanes d’ anar a veure’ls per l’ accident d’ en Víctor, aquesta quasi ens quedem amb les ganes per culpa del temps i una confusió que ha fet variar el recorregut que teníem previst.

La bona relació entre senglars i cargols ha fet que ens ajuntéssim una bona representació de les dues colles, en Joan, Victor, Óscar, Dani, Jordi i Rafa per part senglar, en Gabriel, Ramón i jo per part cargol, en Fèlix i en Pep, companys amb els que ja ens estem habituant a fer sortides plegats, i en Toni, nou seguidor del nostre blog vingut de Pineda.
Quedada en lloc “neutral”, a la part baixa del Sot d’ Oradella, entre Arenys de Munt i Sant Iscle, condicionada al temps... ha estat plovent tota la nit i les previsions no son gaire encoratjadores, però això no ha de ser un impediment per nosaltres, en dies com avui es veu qui porta aquest esport a les venes.

Ens enfilem amunt pel sot fins el Pla de Carcassés on, una primera confusió per part meva fa que anem en direcció contraria del recorregut programat... es que reconec que no puc parar de xerrar i  anava pedalant per inèrcia !!! ... per sort reaccionem a temps i no passa de ser una anècdota més de la sortida... fet que no ha passat quan hem començat a baixar a Vallgorguina pel Coll Senís. El grup anava força estirat i en Jordi, Rafa i Víctor no s’ han adonat de que tombàvem cap a Vallgorguina i han continuat amunt, cap a Cal Paraire, i nosaltres, baixant a tota pastilla, no ens hem adonat que no venien fins que hem arribat a Vallgorguina.

Trucades per telèfon, comença a caure un xàfec important, i mentre esperem al Xeremell, els companys perduts intenten baixar a Vallgorguina sense èxit... acaben baixant direcció Sant Iscle per Dones d’ aigua. En Victor no va fi i torna cap a casa.

Més trucades i el Jordi i en Rafa decideixen pujar cap a la Hípica de Can Virgili i esmorzar de forquilla i ganivet. Nosaltres no ens podem entretenir i, molt a pesar nostre, el grup es divideix, els senglars i en Toni cap a Can Virgili i nosaltres cap els tòtems per la via ràpida, deixant de banda la ruta que teníem programada.
Seguim per la riera de Vallgorguina fins la pista del Dolmen, on ben a prop fem el curt recorregut dels tòtems... curiós, i “currats”, pertanyen a un campus d’ estiu de Vallgorguina on, a més de fer activitats esportives, també en fan d’ aventura pels nanos. Si hi aneu penseu que es un lloc privat, o sigui, respectar-los.

Amb l objectiu assolit decidim tornar a Arenys de Munt pujant per la pista principal del dolmen fins el Corredor, la via més ràpida de tornada si torna a ploure... per sort no ha estat així. Del Corredor cap els Suros d’ en Burget i enllaç amb la pista de la Creu de Rupit a Lourdes per corriols.Descens a Arenys de Munt passant per la font de l’ Aigua Roja, Torrent i font de Milans, Lourdes i riera Sobirans.

Hem acabat fent uns 33 km, res que veure amb la ruta que teníem programada, però entre les inclemències del temps i el moment de crisi a Vallgorguina al final hem acabat improvisant aquesta que també ha estat bona, molt rodadora, i que ben mirat ha anat força bé per preparar l’ Open Munt Bikes del proper diumenge, que vist el recorregut també hi haurà força pista. Allà tornarem a trobar-nos amb els nostres companys senglars.

Per cert, parlant dels senglars, han acabat fent una bona ruta i, per fi, també han pogut visitar els tòtems. Companys, ja en prepararem d’ altres per fer plegats !!!

Enllaç al track publicat al Wikiloc i Cicloide:

Sortida del 21 d’ octubre del 2.012

1. Companys, en Jordi m' ha fet cins cèntims de com va anar la sortida des d' el moment que ens vam separar i al final en van fer una de bona.
    Personalment no m' he quedat tranquil fins ara, ja que com organitzador del recorregut en part em sento responsable del que va passar al Coll Senís, com a bon "sherpa" em tenia que haver esperat a que passes tothom abans de seguir.
    M' ha quedat una espineta clavada que només es pot curar organitzant un altre sortida !!!

1. La foto de dalt de tot,genial, rendint tributs al gran Deu, Ra_amon.
      No t.amoinis, l.error nostre es imperdonable,pero amb ganes, no ens vem rendir i finalment vem fer una ruta molt bona de 52 km,que deu ni do.
      fins diumenge.

2. EL DEU RA-AMON !!!
      ... EL REI DE LA JUNGLA RA-AMON !!!
      BONÍSSIM, JUAS, JUASSS, JUAASSSHHGGG !!!!

3. Jordi quin "fiasco" un autèntic senglar no s'hauria equivocat de camí, segurament deus pertànyer a una espècie híbrida pixapins de quarta generació que en el seu mapa cerebral tant sols i té gravats els camins de Collserola.

2. chicos,mision cumplida.al final los totems no fueron tan malvados como los hemos pintado. fotos muy guapas,me han gustado mucho....!!!! una abraçada ,amics.

3. Gabriel Hernández 'Pare Noël'22 d’octubre del 2012, a les 19:51

Molt i molt guapa la sortida, la gent que li he fet veure les fotos, al.lucinen! Realment, el nostre entorn és envejable i per a mi és una font continua de sorpreses agradables. Gràcies al nostre 'guru' que organitza les sortides. Ens veiem el diumenge, m'acabo d'apuntar. A ho de marcar el dissabte, també n'estic apuntat... No deixeu de seguir els 110 m tanques als propers jocs paralímpics.

4. Si, al final vem fer una bona sortida, i a mi em passa el mateix, quan ensenyo les fotos el personal al.lucina, ningú sabia que hi eren.
    Ja ens trucarem dissabte per quedar per la pedalada, si no tinc cap compromís potser m' apunto a lo de marcar.

1. Xavi ets un pilota de collons, no fa falta que contestis sempre, sembles el puto eco de tots els comentaris.

2. Ra-Amon, jo tambe t'estimo Deu meu!!! Et felicito per la teva fluidesa a l.art de les lletres, nomes superable pel gran Quim Monzo.

3. Ra-amon, tu sempre tant subtil...et treuré el sillín de la bici, bici, bici, bici !!!

5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

6. Hola, sóc una treballadora de la casa de colònies de La lluna de Can Castellar, m'agradaria si us plau si et poses en contacte amb mi al meu correu judy_pauline@hotmail.com. És per demanar-te si us plau que treguis aquesta ruta dels tòtems de Vallgorguina, ja que estan dintre de la nostra propietat privada. Gràcies.