dimarts, 3 d’abril del 2012

El Rocatell

El Rocatell...davant, el Montseny... imponent !!!
Aquesta setmana hem tornat a anar al Rocatell, un mirador fantàstic que, quan vam anar-hi per primer cop el passat estiu ens va sorprendre molt gratament.

A diferència de les últimes setmanes que estàvem sota mínims, hem tornat a ser un bon grupet... com es nota que es primavera i que fa bon temps, ASSASSINNSSS !!!... dia de retrobament amb el Miguel, en Ramón.... si, si, en Ramón... ha tornat el Rei de la Jungla !!!, en Gabriel, company que s’ ha unit a nosaltres per primer cop i que desitgem que a partir d’ ara sigui un dels habituals, en David, l’ Àlex i jo.

Contratemps del dia, punxada del Miguel... típic,: un treballant i quatre mirant !
Hem seguit íntegrament el recorregut que vam fer aquell dia, ens va agradar molt i, encara que pràcticament tota la ruta es per pistes, el nivell d’ exigència es força alt, tant per les fortes pendents de pujada i baixada, com per l’ estat del terreny, amb força xaragalls, pedres i sec, molt sec... les derrapades han estat les protagonistes del dia.

Can Caselles, el personal al complert : Gabriel, David, Xavi, Miguel, Ramón i Àlex
El Rocatell queda lluny, per això fem un curt tram de carretera des d’ Arenys de Munt fins Sant Iscle, on prenem el GR-5, Can Bosc, Can Pera, puja - baixa fins el Turó d’ en Vendrell i Serra de Can Xiquers, on hi ha les rampes mes complicades del dia, fins La Carbonera, a tocar amb el Coll d’ en Cona... terreny força sec i pedregós, fet que ens ha dificultat l’ escalada.

Can Caselles i els voltants
De la Carbonera pista fàcil cap a Can Benet Vives, el Coll de Palomeres i Sant Llop, per desviar-nos pel camí que porta al Rocatell, amb aturada obligada a Can Caselles... quin lloc mes fantàstic, igual que l’ altre cop que hi vam estar, dona la sensació que aquí s’ ha aturat el temps, en mig de cap lloc...

A pocs metres de Can Caselles hi ha el Rocatell, objectiu de dia i, encara que ja sabíem el que trobaríem, les vistes son tant impressionants que l’ únic que pots fer es callar, respirar profundament i gaudir del moment... no es pot explicar, s’ ha de veure... no em cansaré mai de dir-ho : som uns privilegiats per poder gaudir de llocs així tant a prop de casa.

El Rocatell, balcó amb vistes al Montseny
Assolit l’ objectiu, baixem cap a la riera de Fuirosos per un terreny trencacames, combinant pendents amb forta baixada amb d’ altres de pujada... perillós, tot està molt sec i derrapem a cada frenada, així fins la riera, que travessem per anar a buscar la pista que puja a Sant Martí el Montnegre.

Molt bona aquesta pista... puges, puges i puges, però les pendents no son excessivament exigents i es pot anar a un bon ritme, inclús fent-la petar amb els companys.

Sant Martí del Montnegre

A Sant Martí del Montnegre fem una última aturada abans de prendre el GR-83, passem pel Coll de Can Poliva, descens a tota pastilla fins el Coll Senís, i al Pla de les Bruixes ens desviem per la Carena del Suro Gros per anar a la part alta de Collsacreu, baixem fins l’ entrada de l’ urbanització a la C-61 per baixar a la riera Sobirans per Can Colomer, aquest cop estalviant-nos els corriols més complicats... aquí també està tot molt sec i es perillós anar-hi.

De la riera Sobirans cap a Arenys de Munt i a casa, amb la satisfacció d’ haver gaudit d’ un altre gran jornada de BTT.

En total uns 47 km, aquest cop quasi tot per pistes, però força exigents... un bon entrenament per la “Titan Montnegre” del proper diumenge que farem per terreny similar.

Menció especial al Miguel i al Ramón, que encara que hagin estat força dies sense sortir han aguantat la kilometrada com uns autèntics campions... en Gabriel, un molt bon paio, obert i que gaudeix de la bici com nosaltres, per fer esport sense cap afany competitiu, a passar-ho be... L’ Àlex ( el meu fill ), a pesar de la seva joventut ( 18 anys ), s’ ho passa be amb la colla de quarentons que som i comença a sortir de tant en tant amb nosaltres... LA BTT NO TE EDAT !!!

Enllaç al track publicat al Wikiloc i Cicloide:

Sortida de l’ 1 d’ abril del 2012

1. Companys, aquesta sortida es molt semblant, tant en kilòmetres com pel terreny, a la "Titan Montnegre" del proper diumenge.

Ja ting preparat el recorregut, des de Tordera fins Olzinelles, travessant de banda a banda el Montnegre per la vessant nord.... DE PITET !!!

Agafarem el tren a les 7:12 a Arenys de Mar i a Sant Pol de Mar ( 7:23 ) s' ens uniran alguns companys senglars.

Demà publicaré el recorregut i detalls

Prepareu-vos que serà bona !!!

BICICLETA I MUNTANYA !!!

2. Crònica de "gallina de piel"

Gran matinal BTTera,kilometrada, bona colla,matí primaverenc, tot fantàstic!!!

Aparició sorpresa del Rei de la Jungla després de mesos!! discret i moderat ha aguantat com un campió, tant de bò vagi apareixent se'l troba a faltar

i del Pare Noel!!! l'altre agradable sorpresa, si es cumpleixen els pronòstics tenim fitxatge...a més el Miguel, que amb averia per sortida es va tornant amb un clàssic..l'Àlex, per fi sembla que ara si!!!

En fi, BTT diumengera en estat pur!!!nois quin disfrutar!!!

pd:i el crack d'en Xavi,guia i cronista de totes les nostres fites!!!

ASSASSINS!!!!!

3. Feia dies que no sortia, hi he estat content de poder disfrutar de la sortida amb la vostra companyia, talment com si fos la primera vegada, els km. finals em van costar i sobrar però ja estic pensant en la propera TITAN.
    Una salutacio a en Gabriel, un plaer pedalar al teu costat.
    El cronista en arrivar al Rocatell, ens fa reflexionar sobre la natura i el silenci i quina raó que té, llàstima que el trenqui tant sovint... Per sort la següent generació puja mes serena i tranquil.la felicitats Alex.

4. Va, va, Ramón... reconeix que si no xarrés seria un altre cosa. Es com quan vas en el cotxe ò amb auriculars escoltant la radio.

... ostres, et trobàvem a faltar, tant al blog com a la Jungla !!!

Ja quedarem per baixar diumenge a Arenys per agafar el tren.

5. Ok xavi,tot controlat,anirem andres, joan i jo. Agafarem tren de les 7.23 a ssnt pol.
    El terreny estara perfecte, despres dels ruixats i la previsio es bona. Carrega les piles de la csmara i no us deixeu a ramon!!!!!

6. de conya Jordi. Sera una bona sortida !!!