diumenge, 4 de març del 2012

Santa Eulàlia de Tapioles

Sortida atípica aquest cap de setmana, dissabte per la tarda, mig de dia, mig nocturna... i tot sol. De fet, jo ja acostumo a sortir sovint en solitari els dissabtes, però quasi sempre curtes, sense forçar, per preparar la potent dels diumenges, però es que aquesta setmana m’ ha tocat anar a fer de hooligan del meu fill Isaac que tenia partit de futbol sala a Palamós i no podia sortir amb la resta de companys, per tant, sortida potent dissabte !!!
Can Vilar
He anat a Santa Eulàlia de Tapioles per un recorregut força variat, on hi ha hagut de tot... un primer tram molt similar al passat Open Muntbikes, fins Can Pradell de la Serra, amb la sempre exigent escalada des de la riera Sobirans fins el GR-83 per Can Colomer i descens vertiginós pel Sot de Can Saleres fins Vallgorguina per pujar a Can Vilar primer, i Can Pradell de la Serra després per la Serra de Can Clarenç, indret força atractiu on hi ha tot tipus de terreny... corriols, fortes pendents, xaragalls, pedres...

Un altre tram, aquest nou per mi, de Can Pradell de la Serra fins Santa Eulàlia de Tapioles, amb un descens força tècnic per una zona molt boscosa i puja-baixa abans d’ arribar a Santa Eulàlia de Tapioles, on he fet una aturada per descansar i fer quatre fotos.

Santa Eulàlia de Tapioles

Son 2/4 de 7 i comença a fer-se de nit... toca “apretar els caixals” dons, encara que vaig preparat per una sortida nocturna, no m’ agrada anar sol tant lluny de casa en aquestes condicions.

A partir d’ ara la resta del recorregut ja es conegut per mi... baixada a Vallgorguina pel GR-92 des de Can Pradell de la Serra on decideixo tornar a Arenys de Munt pel camí que puja al Coll Senís i prendre el GR-83 ... aquí he acabat totalment petat... quins metres finals abans d’ arribar al coll, i més amb tot enfangat !!!

Riera de Vallgorguina
Tram final fins Arenys de Munt, quasi tot de baixada, espectacular, ja totalment de nit,  des del Pla de les Bruixes fins la carretera de Sant Iscle passant per la Font de l’ Aulet i el Turó de l’ Arquer... com m’ agrada baixar per aquí !!!

He acabat fent uns 29 km, com sempre, força distrets... diferents pel fet de fer una part de nits, encara que ja he sortit sovint en aquestes condicions, però sempre a prop de casa... trencacames, l’ escalada final al Coll Senís m’ ha deixat els quàdriceps fets papilla !!!

Enllaç al track publicat al Wikiloc i Cicloide:

Mapa de la ruta

Sortida del 3 de març del 2012

Sortida de diumenge : Can Vilar - Font de la Figuerassa - Pedra de la Ferradura

Dons si, no podia faltar la crònica de la sortida dels companys de fang, sense fotos, però aquí està. Aquest diumenge ho han fet en David, Quim Nadal, Carles i Xavi Alsina i, pel que m’ ha comentat en David, ha estat força distreta. Casualment, ja que ells no sabien per on vaig anar jo dissabte, la primera part del recorregut va coincidir en alguns punts al que vaig fer jo... Riera Sobirans, GR-83 per Can Colomer seguint el recorregut de l’ Open Muntbikes, Vallgorguina per Can Plana i Can Vilar per la Serra de Can Clarenç.

Escalada a la Font de la Figuerassa per la Serra de les Mules i Casanova d’ en Pibernat, on en Quim pren la via directe cap a Arenys de Munt baixant per Can Quel fins Lourdes ja que te compromís en forma de calçotada ( mmmmmmmmmm !!!! ) i no pot allargar la sortida. En David, Carles i Xavi Alsina van cap a la Creu de Rupit baixant pel camí que porta a Can Jaume Alzina per fer l’ última escalada del dia, una “Ferradureta”, i baixada a Lourdes pel Corral d’ en Forn i el sempre atractiu Camí Amagat.

D’ aquí a Arenys de Munt primer, i Arenys de Mar després.

No se els kilòmetres que han fet, però ha estat un bon trencacames... i ja està... dues bones sortides aquest cap de setmana. Esperem que el proper la fem plegats.

Sortida del 4 de març del 2012

1. Si si !!! sortida diumengera amb grup inèdit, amb en Xavi Alsina (màquina) i en Carles (truiteta) imprimint un ritme terrible a les vàries escalades del dia...amb en Quim ,que últimament no falla , deixant el pavelló ben alt...jo fent el que he pogut davant tant de múscul!!!

2. Dons encara vaig tindre sort de sortir el dissabte. Si arribo a anar amb vosaltres diumenge ho hagués passat malament i us hauria tallat el rotllo. Físicament no estic en el meu millor moment i, encara que dissabte vaig fer unes bones escalades per Can Colomer i el Coll Senís, vaig acabar amb els quàdriceps agarrotadíssims.... des de que vam fer la Titan Maresme, on ja sabeu que vaig patir molt, no m' havia trobat així !!!
    Aquesta setmana he d' anar al fisioterapeuta per que m' els posi a lloc !!!

3. parlant de Titan Maresme,quan agafem el tren i fem una ruta de tornada!!!!

4. El proper dia 18 fan la Transmaresme 2012 amb algunes parts del recorregut nous.
    Jo havia pensat que podriem anar-hi el diumenge següent, el 25 de març, per poder fer aquestes part noves.

5. també podriem anar cap a Massanet i tornar per la jungla!!!!