dimecres, 22 de juny del 2011

Transmontnegre, segona part

Horsavinyà... només falta la birreta !!!

Dons si, la Transmontnegre un altre cop... ens va agradar tant que hi hem tornat, amb alguna variació en el recorregut i amb l’ intenció de fer quatre fotos a les banderes que vam penjar a la torre de guaita del Turó Gros diumenge passat, i que no vam poder fer amb condicions degut a la boira i els núvols que hi havia. Per sort aquest diumenge el temps ha estat ideal per anar en bici : assolellat, amb algun núvol prim de tant en tant i bona temperatura.

Sant Miquel de Vallmanya

No m’ “enrollaré” gaire amb el recorregut, ja que, tal com he comentat al principi, amb alguna variació es el mateix de la ruta 25 ( Transmontnegre ) que vam fer el passat 24 d’ abril .

GR-92, pujant al Coll de Port
Aquest cop només érem el Ramón Vilà, Ramón Artigas i jo i, com sempre, ha estat fantàstic.

Hem sortit des de l’ estació de Tordera, carretera de Fogars, d’ Horsavinyà i camí de l’ Estany per evitar asfalt i anar a buscar el GR-92, que ja no hem deixat fins el Coll de Can Benet. L’ altre cop, sense adonar-nos, ens vam passar el desviament que hi ha a la dreta passat Sant Miquel de Vallmanya i vam anar a parar als Quatre Camins. Seguint El GR-92 hem anat directament al Coll de Port per un camí més tècnic, força distret i vistes espectaculars fins l’ Erola que aquest cop si hem pogut gaudir ( l’ altre cop els núvols i la boira ens van fer la guitza ).

Coll de Port
Del Coll de Port, escalada a l’ Erola on em dono compte que l’ he fet amb la roda del darrera més que baixa, aturada a Horsavinyà per avituallar i comprovar, definitivament, que tinc punxada... cap problema, amb dos cracks com el Ramón i Ramón en un plis-plas el problema queda solventat.

Pujant a l' Erola
Aprofitem per fer quatre fotos i continuem el nostre camí fins el Coll de Can Benet, deixem el GR-92 per pujar per la pista de l’ esquerra cap al Coll d’ en Cona on decidim pujar al Turó Gros pel mateix corriol que vam prendre la setmana passada des de Santa Maria del Montnegre i que tant ens va agradar... espectacular aquest tram, força tècnic en alguns punts i jungla, jungla i més jungla...

l' Erola

Horsavinyà
Arribem al Turó Gros i.... sorpresa... LA BANDERA DEL BARÇA I L’ ESTELADA JA NO HI SON !!!! ALGUN ASSASSÍ DESALMAT SENSE SENTIMENTS ENS L’ HA FOTUT !!!

Després d’ un primer moment de desconcert i decepció reaccionem i pensem.... QUE COLLONS, ENCARA QUE JA NO HI SIGUIN, LA SATISFACCIÓ DE PENJARLES JA NO ENS LA TREU NINGÚ, I A MÉS, L’ ACTE HA QUEDAT IMMORTALITZAT TANT AL BLOG, AL FACEBOOK I AL NOSTRE COR !!!

... L’ ANY QUE VE, TORNAREM !!!

Santa Maria del Montnegre, anem cap el Turó Gros
Anem cap el Vaivé de la Casanova, per darrera del Turó d’ en Vives, Can Camps, enllacem a l’ esquerra amb el GR-83, baixem a Cal Paraire, Coll Senís i Pla de les Bruixes on anem a la dreta a Collsacreu pel camí del Menhir, a la Carena del Suro Gros.

Turó Gros
A l’ entrada de Collsacreu per la carretera C-61 prenem el camí del Fondo de Can Rossell, possiblement la via més directe per baixar a Arenys de Munt.

Dir-vos que aquest camí, senyalitzat com a camí veïnal d’ Arenys de Munt, recientment ha estat netejat i es una via fantàstica per pujar ò baixar tant en bici ò a peu... el problema es que l’ incivisme de la gent, alguns del mateix poble i urbanització, fan que, per una banda, per la mandra d’ anar a tirar la brossa on correspon, ja hi ha una part del camí que sembla un abocador, i per la part baixa, un bon grapat de propietaris de gossos que els porten a passejar, no son capaços de recollir la MERDA... m’ agradaria veure la cara que fa aquest personal si algun dia, passejant, en trepitgen una... segurament seran els que més rondinen i paper d’ indignats fan... jo l’ únic que puc dir, i ja se que no servirà de res però almenys em desfogo, tant als dels gossos com als de la brossa : SOU UNA COLLA DE GUARROS !!!

Bé, ja m’ he desfogat...apart d’ això, gran sortida, recorregut molt variat, bon temps, sense presses per poder gaudir-ne, bon rotllo... QUE MÉS ES POT DEMANAR ???

En total hem fet uns 35 km

Arreclant una punxada amb precissió quirúrgica !!!
En Ramón Artigas, bon ciclista... i bon fotògraf
... sense comentaris...
Coll de Can Benet, parada obligada
Les banderes no hi son... però ens ho hem pres amb bon humor
Sortida del 19 de juny del 2.011

Mapa de la ruta

1. ENS HAN FOTUT LA BANDERA...PERÒ L' ANY QUE VE TORNAREM A GUANYAR... TORNAREM A PENJAR-NE UN ALTRE, I UN ALTRE, I UN ALTRE... CADA ANY HI ANIREM I FAREM QUE PUJAR A LA TORRE DE GUAITA ES CONVERTEIXI EN UN CLÀSSIC PER CELEBRAR LES VICTÒRIES DEL BARÇA PELS AMANTS DE LA BTT...

... ES LA NOSTRE "CANALETES" !!!

FORÇA BARÇA I FORÇA BTT !!!

ASSASSIIIINNNSSSSSSS !!!!!!!

2. Fantàstica la publicació i les fotos de pitet!!!

Transmeteu felicitat total!!!

¡¡¡AAAAASSASSINSSS!!!!

3. una ruta de autenticos cracks,todos estos parajes son los que solemos recorrer en nuestras aventuras ,por cierto ,teneis un momton de cosas guapas por descubrir por aqui.¿ habeis estado en el rocatell''? os lo recomendamos,esta cerca de hortsavinya ,vistas increibles desde un mirador natural.no os lo podeis perder..!!!

4. Hola compañeros Ginetas Bikers, gracias por seguirnos, nosotros también seguimos vuestras aventuras y son realmente fantásticas... En realidad, y ya lo he comentado mas de una vez, vuestro grupo, el nuestro, jabalis y otros somos almas gemelas, disfrutamos de la bicicleta no sólo para hacer deporte, sin ningún ánimo competitivo, si no que disfrutamos de los lugares tan fantásticos que nos rodean, no sólo miramos adelante, miramos a todos lados, nos gusta saber por donde vamos....

Teneis razón, todavia tenemos un monton de lugares por descubrir. La verdad es que somos un grupo muy reciente, hacemos salidas regulares desde hace un par de años. En todo este tiempo nos hemos dedicado a recorrer gran parte del Montnegre i el Corredor principalmente partiendo de Arenys de Munt. Nuestro radio de acción cada vez se extiende más y poco a poco vamos conociendo más lugares. Ahora hemos comenzado a salir desde otros puntos, como Tordera, y el Rocatell es uno de los lugares que cualquir dia de estos iremos a descubrir, y más si como comentais hay estas vistas tan extraordinarias.

SALUDOS COMPAÑEROS, BICICLETA Y MONTAÑA !!!