dissabte, 3 de juliol del 2010

Dolmen de Pedra Gentil pel GR-92

El GR-92 a l' alçada del Turó del Solei d' en Mora
Sencillament.... IMPRESSIONANT !!

La setmana passada vaig publicar la ruta que ens va portar per primera vegada al Dolmen de Pedra Gentil i l’ església vella.


L’ indret ens va agradar molt i aquest diumenge hi vam tornar en David, en Xena, en Miguel i jo, en Xavi, però fent una part a l’ inversa, concretament el tram de Vallgorguina fins el Corredor. La part inicial l’ hem fet pujant al Pla de Carcasses pel Sot d’ Oradella i fins Vallgorguina seguint la ruta 5 ( GR-83 fins el Coll de Can Poliva i enllaçant a l’ esquerra amb el GR-92 ). Des del Corredor fins Arenys de Munt pel Coll del Bruc fins els Suros d’ en Burget, a l’ esquerra per Can Quel ( ull, no agafar el GR-83 ) i ens desviem a la dreta quan arribem al segon revolt molt tancat a l’ esquerra, seguint el tram final de la ruta 15.

Con que només hem anat quatre m’ he pogut recrear a fer fotos.

En total son uns 32 km.






































Santa Eulàlia de Tapioles des del Dolmen

El Trull, a la Plana de Dalt

Sortida del 27 de Juny del 2.010
BTTAMUNT

Mapa de la Ruta


3 comentaris:

  1. Una de les rotes més atractives

    ResponElimina
  2. hola, acabo de descobrir aquest blog, és realment una meravella, enhorabona!

    si em permets una suggèrencia, podries penjar el track de cada ruta en format tcx, kml, o similar? Seria genial.

    Salutacions

    ResponElimina
  3. Gràcies, es una satisfacció per a mi que visiteu el blog i que el trobeu interessant.
    Respecte al tema de penjar el track, més endavant em plantejaré el tema. La veritat es que fa només un any que m' he "viciat" amb la bici i encara vaig amb medis una mica rudimentaris. Poc a poc em vaig equipant adecuadament i el GPS es una de les coses que ting pendents a resoldre.
    TOT ARRIBARÀ!!!
    GRÀCIES UN ALTRE COP!!!
    Salutacions

    ResponElimina